Історична довідка.
У перші повоєнні роки, після утворення Дунайського Державного Морського пароплавства, виникла необхідність ремонту флоту і підтримки його в робочому стані.
15 липня 1947 р вважається датою заснування нашого заводу.
У 1948 р освоєний підйом судів на берег для ремонту підводної частини корпусу судна за допомогою лебідок і поліспастів по скліз. Першим судном була баржа СДГП-407.
У 1949р. відбулася перша плавка чавуну.
До 50-му році більшість робочих, зайнятих в будівництві майстерень, були переведені в виробничі цехи на основне виробництво.
Освоївши процеси судноремонту, підприємство все більше переходить на капітальний і відновлювальний ремонт суден. Питома вага цих видів ремонту зріс в 1950 році до 61% замість 2,3% в 1948.
У 1950 році майстернями було випущено з ремонту 191 судно, при загальній чисельності працюючих 200 чол.
У 1954 р судноремонтні майстерні були перейменовані в Ізмаїльський судноремонтний завод.
1957-й став роком початку будівництва корпусного цеху своїми силами. За проектом, розробленим конструкторським бюро заводу, виготовлений і введений в експлуатацію цепопробний стан.
У 1958 році введено в експлуатацію корпусних-котельний цех. У шістдесяті роки побудовані корпуси для інструментальної дільниці, складу фарб, центрального матеріального складу. Дообладнані ковальський ділянку і електроцех. Побудована трансформаторна підстанція.
15 березня 1963 отримав звання перший складний підйом т / х “Бєлінський” на доці №1.
У 1966 році був проведений монтаж елінгу фірми “Юбігау” вантажопідйомністю 500 т.
У 1968 році введено в експлуатацію ділянку ремонту гребних гвинтів. Чисельність працюючих на кінець 1970 року склала понад 800 осіб.
У сімдесяті роки отримано і зданий в експлуатацію плавдок вантажопідйомністю 5000 т. Здано в експлуатацію судноремонтний пірс довжиною 340 п.м.
Чисельність до 1980 року досягла 1100 осіб.